Som led i at styrke ZURFACEs vækstrejse har vi, som Nordens førende totalleverandør af natursten, sat øget strategisk fokus på divisionen for facader, gulve og interiør.

Hvis der er én ting, vi i ZURFACE ikke vil være med til, så er det at acceptere status quo. Derfor har vi i divisionen for facader, gulve og interiør sat en ny ledelsesmæssig retning, der skal sikre, at divisionen lever sin tagline ‘’above the ordinary’’ og udbygger sin nuværende position i markedet.

“For at at tage divisionen for facader, gulve og interiør til næste niveau har der været behov for at nytænke vores måde at gøre tingene på. Vi har altid været dygtige på stenviden, men vi har set et behov for at skabe en ny strategisk retning, som sikrer, at kunden er i centrum samtidigt med at vi har en sund og bæredygtig forretning. Anne Katrine Okholm Skole, har med sine gode lederegenskaber samt stærke erfaring med marketing, branding og kunderejser været med til at sætte en ny, strategisk retning for facade-, gulv- og interiørdivisionen. Vi har en kæmpe viden og mangeårig erfaring med sten i vores samlede organisation og den skal være med til at understøtte divisionen for facader, gulve og interiør”, fortæller Jesper Madsen, CEO hos ZURFACE. 

Above the ordinary – mere end bare ord

For Anne Katrine har det været vigtigt at understrege, at det med at være ‘’above the ordinary’’ ikke bare er ord, men rent faktisk er noget, vi i hele organisationen forpligter os til at levere – både internt og eksternt. 

“En tagline som vores, forpligter. Derfor skal vi som en del af næste step have opbygget en fælles definition og fortælling, så vi har fælles fodslag omkring, hvordan vi håndterer både gode opgaver og gode udfordringer”, fortæller Anne Katrine Okholm Skole, divisionsdirektør hos ZURFACE.

I forbindelse med den nye strategiske retning har der også været et øget fokus på at sammensætte et team i facade-, gulv- og interiørdivisionen, der ikke kun har en kærlighed til naturmaterialet, men som også har en interesse for at sikre den helt gode kundeoplevelse hos ZURFACE.

“Vi er i den grad lykkedes med at sammensætte et team, der brænder for at en del af deres arbejde også er at skabe en god oplevelse for vores kunder, når de interagerer med ZURFACE – ikke bare første gang, men hver evig eneste gang. Jeg er virkelig stolt over, at netop de her mennesker har lyst til at arbejde for Zurface”, fortæller Anne Katrine Okholm Skole.
 

Øget fokus på kunderejsen

Hos ZURFACE har vi valgt at sætte ekstra fokus på kunderejsen, da det ikke kun er selve produktet, der skal være ‘over niveau’, men hele oplevelsen ved at være i kontakt med ZURFACE – fra første samtale til aflevering af færdigt projekt. Helt konkret betyder det, at der nu vil blive arbejdet endnu mere med kunderejsen på tværs af fagligheder og de forskellige produktkategorier i hele organisationen. 

“Over hele linjen vil vi sikre et kompetenceløft hos vores medarbejdere, så vi kan blive endnu dygtigere til at guide vores kunder i de forskellige faser i kunderejsen hos os. Det giver ikke kun vores kunder en bedre oplevelse med ZURFACE, men det sikrer også, at vi kan indfri vores kunders ønsker til fuld tilfredshed. Den bedste markedsføring, vi kan lave, er gode projekter med tilfredse kunder. Og heldigvis har vi allerede både rigtig gode kunder og dygtige medarbejdere, hvilket er en fantastisk forudsætning i processen mod at skabe den allerbedste kunderejse”, afslutter Jesper Madsen.

Aktuelle nyheder

0
    0
    Din kurv
    Din kurv er tomTilbage til shoppen